تتو

*سلام دوستان عزیز به وبلاگ طراحی تتو خوش اومدید* 

  

 

کار ما آموزش و طراحی تتو موقت(نقش حنا) میباشد 

توسط شابلون و طراحی  

آموزش تتو در دو روز انجام میشود و مبلغ قابل پرداخت برای شما ۵۰۰۰۰ تومان میباشد 

 بعد از دو روز شما کاملا حرفه ای هستید  

 

انجام طرح ها بستگی به شکل و اندازه کار شما قیمت داده میشود 

 

 

 

توجه! 

این وبلاگ فقط برای بانوان میباشد زیرا آموزش و انجام تتو در آرایشگاه زنانه صورت میگیرد پس لطفا آقایان  تماس نگیرند  

 

 

 آدرس:تهران -شهرک اکباتان-فاز۲-بلوک۱۴-ورودی۲-روبروی هیئت مدیره-آموزشگاه و آرایشگاه دَر سیما  

 

تلفن تماس:۰۹۱۹۵۲۲۲۱۴۷

 

 

---------------------------- 

شرایط ویژه: 

 

به کسانی که بیش از 2 نفر باشند تخفیف داده می شود  

به هر نفر 5000 تومان  

این شرایط برای کلاسهای آموزشی می باشد

نظرات 16 + ارسال نظر
مریم و سعید و سروش دوشنبه 22 تیر 1388 ساعت 07:06 ب.ظ http://saghf.blogsky.com

چهار روز دیگر ششمین سالروز اولین دوستت دارم گفتن من به مریم است ! در این ۶ سال وبلاگ ما هم مثل عشقمان همواره پابرجا بوده است و بیش از ۲۱۰۰۰۰ تپش عاشقانه ی همراه ما را شمارنده ی وبلاگ گواهی می دهد! همه تان را دوست دارم !

اسما دوشنبه 22 تیر 1388 ساعت 10:20 ب.ظ

سلام خواستم تشکر کنم بابت وبلاگی که درست کردین مدتهاست به دنبال جایی میگردم که آموزش نقش حنا بده حتما تماس میگیرم

AMIN MC سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 11:22 ب.ظ http://mcms2.com

سلام دوست عزیز
ممنون که به سایتم سرزدی منتظر حضور دوبارت هستم
لینکت کردم
اگر دامنه رایگان میخوای،اگر هاست و فضای رایگان میخوای به همراه دعوت نامه پرشین گیگ و افزایش آمار بازدید در یک هفته بالای چند هزار با تضمین
سایت دنیای مجازی آمار بازدید بالایی داشته و توسط شرکت جاوا 007 کنترل میشد
آمار بازدید ما:
آمار آنلاین در دقیقه:60+
آمار کل:بالای100000000
اگر شما هم این امکاناتو میخواید بیاید عضو شید
هدیه بگیرید
یه سایت رایگان
و.......
دعوت نامه پرشین گیگ رایگان
اس ام اس و....
اماکان نداره چیزیرو بخوای تو سایت ما پیدا نکنی
لینک کن خبر بده لینک شی
کاملا تضمینی
منتظر پیام های بعدی ما باش
با دو نام زیر مارو لینک کن
به صورت دو لینک جدا
**هاست و فضای رایگان**
**بزرگترین سایت تفریحی ایرانیان

رومینا چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 08:40 ق.ظ http://www.ghalbeatash.blogfa.com

سلام پریا جان
مرسی گلم که به وبلاگم اومدی و نظر دادی و منو دعوت کردی

من از تتو خوشم نمیاد اما حنا رو دوست دارم
صرفا به خاطر پاک شدنش بعد از یه مدت
خوشم نمیاد یاد بگیرم اما برای اینکه روی بدنم یا دستم انجام بشه شاید مزاحم شدم.
اخه ما تهرانپارس هستیم و شما اوووووووووووووووووو
جدا ازاین بحث ها خوشحال میشم بازم به وبلاگم سر بزنی
البته من این وبلاگ رو تعطیل کردم و وبلاگ جدیدی زدم آدرسش رو برات می ذارم که اگه خواستی تشریف بیار.
خیلی حرف زدم
شیوه خوبی رو انتخاب کردی
موفق باشی
اینم آدرس وبلاگ جدیدم
http://www.mygod-.blogfa.com/

jamal چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 09:08 ق.ظ http://www.jamalpaki.blogfa.com

سلام شما با ام تتو لینک شدید وب من را با عنوان بیا تو تا بفهمی لینک کنید مرسی که سرزدیذ

رومینا(عاشق خالق عشق) چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 11:14 ق.ظ http://ghalbeatash.blogfa.com

راستی عزیزم لینکت کردم

ام.سی یکشنبه 11 مرداد 1388 ساعت 05:42 ب.ظ http://mcms2.com

سلام
اگر میخوای وبلاگت به طور رایگان به سایت تبدیل بشه و از امکانات زیر بهره مند شی در بزرگترین سایت تفریحی ایرانیان عضو شو حد اکثر تا 5 ساعت بعد نام کاربری و پسورد شما برای شما ارسال خواهد شد
با توضیحات در باره ی فضا و ...
اگر دامنه رایگان میخوای،اگر هاست و فضای رایگان میخوای به همراه دعوت نامه پرشین گیگ و افزایش آمار بازدید در یک هفته بالای چند هزار با تضمین
سایت دنیای مجازی آمار بازدید بالایی داشته و توسط شرکت جاوا 007 کنترل میشد
آمار بازدید ما:
آمار آنلاین در دقیقه:60+
آمار کل:بالای100000000
اگر شما هم این امکاناتو میخواید بیاید عضو شید
هدیه بگیرید
یه سایت رایگان
و.......
دعوت نامه پرشین گیگ رایگان
اس ام اس و....
اماکان نداره چیزیرو بخوای تو سایت ما پیدا نکنی
لینک کن خبر بده لینک شی
کاملا تضمینی
با لینک کردن ما سایتتون در گوگل و یاهو به طور مداوم رفلش میشود و آمار بازدیدتون ........

che jaleb manam ekbatanam khoshbakhtam
agar mikhai vasam nazar bezar link sefareshi vasat bezaram

معصومه پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 11:12 ق.ظ

سلام
من از سایت ام.سی اومدم خونم اکباتانه اگه بشه بعد از ظهر میام پیشت
یا میزنگم
بای

نرگس پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 11:14 ق.ظ

سلام
من از سایتی که لینک داده بودی اومدم
لطفا در این باره بیشتر توضیح بده
ممنون
برای جلب مشتری گفتما

سمانه پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 11:17 ق.ظ

سلام
من از لینک شما اومدم
لطفا عکسای بیشتری بذار
تو خونه ام آموزش میدی؟
چون مامانم نمیذاره بیام اونجا
با تشکر

نازی پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 11:19 ق.ظ

ممنون که این وبلاگو درست کردی که منو از گشتن آرایشگاه راحت کردی
باهات تماس میگیرم
واقعا خیلی ممنون

رزیتا پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 11:19 ق.ظ

اگه میخوای مشتری از کارت خوشش بیاد یه نمونه ای چیزی
بذار

علی پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 11:21 ق.ظ

سلام
برای پسرا رو تتو میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟

مرضیه پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 11:23 ق.ظ

با سلام
لطفا عکسای بیشتری بذارید
ممنون که به فکر هستید
اگه مشتری واست جور کنم به من چی میرسه؟
بازم سر میزنم
خدافظ

fati پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 11:26 ق.ظ

salam
baba ie zare aks bezar bebinim ke khoshemun biad
bazam sar minzanam
ax bezar moshtari shim

دخترک پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام
من خیلی علاقه به این کار دارم میشه هم یاد بگیرم هم ÷یشتون کار کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد